Дидактичні аспекти формування професійного мислення майбутнього інженера-мехніка

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Статтю присвячено проблемам професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків. Автором розкриті особливості формування професійного мислення майбутніх інженерів-механіків у процесі їх фахової підготовки. Обговорюються особливості організації формування професійного мислення на підставі запровадження компетентнісного підходу. Розкриті дидактичні аспекти, що сприятимуть ефективному формуванню професійного мислення майбутнього інженера-механіка.
The article deals with the problems of the future mechanical engineer training in a higher educational institution. The author discloses the features of forming the future mechanical engineers professional thinking during the process of training. The features of forming the future mechanical engineers professional thinking on the basis of the introduction of competence-based approach were discussed. The effective didactic features of forming the future mechanical engineers professional thinking were disclosed.

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, дидактичні принципи, педагогічна взаємодія, компетентність, pedagogical interaction

Бібліографічний опис

Панченко О. І. Дидактичні аспекти формування професійного мислення майбутнього інженера-мехніка / О. І. Панченко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 343-352.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в