Інноваційні педагогічні технології формування професіоналізму майбутнього соціального працівника в процесі фахової підготовки

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Стаття присвячена проблемі впровадження та використання інноваційних педагогічних технологій в систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Розкрито значення та схарактеризовано сутність інноваційних технологій. Розглядаються основні види професійних знань та групи базових умінь і навичок, які формуються у соціальних працівників у процесі вузівської освіти.
The article deals with the problem of implementing and using innovation pedagogical technologies in the system of professional preparation of future social workers. The essence of innovation technologies is highlightened and scrutinized. It shows the main kinds of professional knowledge and sets of basic skills social workers acquire in the process of higher education.

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, професійна компетентність, ділові ігри, соціальна робота, professional competence, business games

Бібліографічний опис

Сизикова В. С. Інноваційні педагогічні технології формування професіоналізму майбутнього соціального працівника в процесі фахової підготовки / В. С. Сизикова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 352-364.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced