Інтелегентність як умова розвитку педагогічної і духовної культури викладача вищої школи

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті, з огляду на сучасний стан вищої освіти, її змісту та характеру, проаналізовано місце духовної культури в освітній системі. Аргументовано розкриті цілі, сенс та напрямки феномену інтелігентності в професійній діяльності сучасного педагога.
In the article, taking into account the modern state of higher education, his maintenance and character, the place of spiritual culture is analyzed in the educational system. Argued exposed aims, sense and directions of the phenomenon intelligentsia, in professional activity of modern teacher.

Опис

Ключові слова

інтелектуальна інтелігентність, емоційна інтелігентність, філософія добра, совість, емпатія, emotional intelligentsia, philosophy of good, conscience, empatheia

Бібліографічний опис

Бабаєв В. М. Інтелегентність як умова розвитку педагогічної і духовної культури викладача вищої школи / В. М. Бабаєв, С. М. Пазиніч // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 2. – С. 13-30.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced