Обґрунтування продуктової стратегії підприємства на основі аналізу конкурентоспроможності його проектів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут

Анотація

У статті розглядається механізм обґрунтування продуктової стратегії підприємства з урахуванням рівня ринкової конкурентоспроможності його продукції й потенційної користі для підприємства розвитку окремих його проектів. Запропонований підхід дозволяє визначити перелік проектів підприємства, удосконалення яких є об'єктивно доцільним.
The article deals with the study of product enterprise strategy with the level of market competitiveness of its products and the potential benefits to the enterprise of its individual projects. This approach allows to determine the list of projects the company, which is improving objectively reasonable.

Опис

Ключові слова

ринкова конкурентоспроможність, внутрішня конкурентоспроможність, карта бажаності розвитку проекту, ключові чинники, market competitiveness, internal competitiveness, map desirability of the project, key factors

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Обґрунтування продуктової стратегії підприємства на основі аналізу конкурентоспроможності його проектів / Т. В. Романчик // Збірник наукових праць [Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту]. Сер. : Економічні науки. – Хмельницький : ХКТЕІ, 2015. – № 9. – С. 158-160.