Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25534
Title: Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства
Other Titles: Management mechanism of product company competitiveness estimation
Authors: Перерва, Петро Григорович
Романчик, Тетяна Володимирівна
Keywords: ринкова конкурентоспроможність; внутрішня конкурентоспроможність; співставлення оцінок; бажаність розвитку проектів; market competitiveness; internal competitiveness; estimation comparison; map of project development desirability
Issue Date: 2012
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Перерва П. Г. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства / П. Г. Перерва, Т. В. Романчик // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2012. ‒ № 4. – С. 230-235.
Abstract: В статті запропоновано оцінювати рівень конкурентоспроможності продукції в умовах споживчого ринку та у внутрішньому середовищі підприємства. Розглянуто методичний підхід до вибору об'єктів управління рівнем конкурентоспроможності на основі співставлення оцінок. Особливу увагу приділено визначенню ступеню бажаності розвитку виробів підприємства.
The paper proposes estimation of the level of competitiveness in the consumer market and in the internal environment of the enterprise. The methodical approach to selecting objects for management on the basis of comparison of the level of competitiveness is observed. Particular attention is given to the degree of company products desirability.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25534
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2012_Pererva_Mekhanizm_upravlinnia.pdf340,42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.