Критерії педагогічної майстерності І. А. Зязюна – підґрунття психолого-педагогічної підготовки професійних суддів в Україні
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розкрито сутність критеріїв педагогічної майстерності І. А. Зязюна для суддів-викладачів як підґрунтя психолого-педагогічної підготовки професійних суддів в Україні. Критеріями педагогічної майстерності суддів виявлені з одного боку: доцільність (за спрямованістю); продуктивність (за результатами); діалогічність (за характером стосунків з тими кого навчають); оптимальність (у виборі засобів); творчість (за змістом). А з іншого боку – характеристиками професійної майстерності суддів виступає цілісний результат синтезу цих процесів: професійне самовизначення; професійна орієнтація; професійна діяльність; професійна активність; професійна компетентність; професійний досвід.
The article reveals the essence of criteria pedagogical Mastery I. A. Zyazyuna for judges, teachers as the basis of psychological and pedagogical training professional judges in Ukraine. Criteria pedagogical Mastery of judges found the one hand, feasibility (in direction); performance (results); dialogic (the nature of the relationshipwith the trainee) optimal (in the choice of means); work (content). On the other hand – the characteristics of professional Mastery of judges serving holistic synthesis of these processes result: professional self-determination; professional orientation; professional activity; professional activity; professional competence; professional experience.
The article reveals the essence of criteria pedagogical Mastery I. A. Zyazyuna for judges, teachers as the basis of psychological and pedagogical training professional judges in Ukraine. Criteria pedagogical Mastery of judges found the one hand, feasibility (in direction); performance (results); dialogic (the nature of the relationshipwith the trainee) optimal (in the choice of means); work (content). On the other hand – the characteristics of professional Mastery of judges serving holistic synthesis of these processes result: professional self-determination; professional orientation; professional activity; professional activity; professional competence; professional experience.
Опис
Ключові слова
судді-викладачі, доцільність, продуктивність, діалогічність, професійна майстерність, професійна орієнтація, judge teachers
Бібліографічний опис
Зуєва Л. Є. Критерії педагогічної майстерності І. А. Зязюна – підґрунття психолого-педагогічної підготовки професійних суддів в Україні / Л. Є. Зуєва // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 2. – С. 122-134.