Засоби розрахунку ефекту від рекламної діяльності

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний політехнічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, рекламна діяльність, види оцінювання діяльності, зовнішня реклама, виставкова діяльність, метод фокус-групи, панельний метод

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Засоби розрахунку ефекту від рекламної діяльності / А. І. Яковлєв // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27травня 2016 р. – Одеса : ОНПУ, 2016. – С. 208-210.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced