Засоби розрахунку ефекту від рекламної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Одеський національний політехнічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, рекламна діяльність, види оцінювання діяльності, зовнішня реклама, виставкова діяльність, метод фокус-групи, панельний метод

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Засоби розрахунку ефекту від рекламної діяльності / А. І. Яковлєв // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27травня 2016 р. – Одеса : ОНПУ, 2016. – С. 208-210.