Засоби розрахунку ефекту від рекламної діяльності
Вантажиться...
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Одеський національний політехнічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, рекламна діяльність, види оцінювання діяльності, зовнішня реклама, виставкова діяльність, метод фокус-групи, панельний метод
Бібліографічний опис
Яковлєв А. І. Засоби розрахунку ефекту від рекламної діяльності / А. І. Яковлєв // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27травня 2016 р. – Одеса : ОНПУ, 2016. – С. 208-210.