Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25701
Title: Управління маркетингом інноваційної продукції на засадах життєвого циклу товара
Other Titles: Management of marketing innovative products based on the product life cycle
Authors: Перерва, Петро Григорович
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Keywords: потреба; методика; модель; асинхронні двигуни; method; asynchronous motor
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Перерва П. Г. Управління маркетингом інноваційної продукції на засадах життєвого циклу товара / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 28 (1200). – С. 26-30.
Abstract: Розглянуто актуальні проблеми формування потреби в електротехнічних виробах на різні напрямки споживання. Запропоновано алгоритм рішення поставленої задачі з використанням методів кластерного аналізу споживачів. Запропоновано виділення найбільш характерних сегментів ринку із зазначенням ведучої ланки сегмента, яка в основному і формує потребу в електротехнічних виробах.
Actual problems of formation needs of electrical products for various areas of consumption. It proposed allocation of the most characteristic of market segments, indicating the leading segment of the link, which basically forms and the need for electrical products.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25701
Appears in Collections:Вісник № 28
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2016_28_Pererva_Upravlinnia.pdf712,75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.