Управління маркетингом інноваційної продукції на засадах життєвого циклу товара

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто актуальні проблеми формування потреби в електротехнічних виробах на різні напрямки споживання. Запропоновано алгоритм рішення поставленої задачі з використанням методів кластерного аналізу споживачів. Запропоновано виділення найбільш характерних сегментів ринку із зазначенням ведучої ланки сегмента, яка в основному і формує потребу в електротехнічних виробах.
Actual problems of formation needs of electrical products for various areas of consumption. It proposed allocation of the most characteristic of market segments, indicating the leading segment of the link, which basically forms and the need for electrical products.

Опис

Ключові слова

потреба, методика, модель, асинхронні двигуни, method, asynchronous motor

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Управління маркетингом інноваційної продукції на засадах життєвого циклу товара / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 28 (1200). – С. 26-30.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced