Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25730
Title: Якість інноваційної продукції як складова маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Quality of innovative products as part of the marketing policy and the competitiveness of enterprises
Authors: Перерва, Петро Григорович
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Keywords: зірки якості; промислові підприємства; технічні умови; ТУ; тотальний контроль якості; star quality; industrial enterprise
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Перерва П. Г. Якість інноваційної продукції як складова маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 28 (1200). – С. 70-74.
Abstract: У статті розглянуто методичні підходи до визначення рівня якості продукції. Проведено детальний аналіз розвитку підходів до управління якістю продукції на протязі останнього сторіччя. Розглянуто п’ять основних підходів, які в економічній літературі дістали назву "п’ять зірок якості". Сформовано рекомендації по забезпеченню якості інноваційної продукції на сучасному етапі розвитку вітчизняної економіки. Запропоновано здійснювати забезпечення рівня якості інноваційної продукції як складової маркетингової політики підприємства, що забезпечує йому відповідний рівень конкурентоспроможності як на національному, так і на зовнішньому ринках.
The article considers methodical approaches to definition of the quality level of the products. A detailed analysis of the development of approaches to product stewardship over the past century. Considered five main approaches in the economic literature has received the name "five star quality". Recommendations for quality assurance of innovative products at the modern stage of development of the domestic economy. Proposed to ensure the level of quality of innovative products as part of marketing policy of the enterprise that provides the appropriate level of competitiveness at both the national and foreign markets.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25730
Appears in Collections:Вісник № 28
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2016_28_Pererva_Yakist.pdf557,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.