Цінова політика підприємства та її вплив на ринкову кон’юнктуру та конкурентоспроможність продукції

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розроблені положення цінової політики промислового підприємства, сформовані наукові основи її впливу на рівень ринкової кон'юнктури і рівень конкурентоспроможності промислової продукції. Обгрунтовані основні групи чинників, визначальну конкурентоспроможність і кон'юнктуру ринку продукції електротехнічних підприємств. Запропонована методика експертної оцінки кількісної величини цих чинників.
The article elaborated the provisions of the pricing policy of industrial enterprise, formed the scientific basis of its impact on the level of market conditions and the level of competitiveness of industrial products. Grounded main groups of factors determining the competitiveness of products and market conjuncture electrical enterprises. The proposed method of peer review quantify the magnitude of these factors.

Опис

Ключові слова

політика цінова, підприємство електротехнічне, кон'юнктура, конкурентоспроможність, методи експертні, привабливість інвестиційна, electrical company, environment, competitiveness, expert methods, investment attraction

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Цінова політика підприємства та її вплив на ринкову кон’юнктуру та конкурентоспроможність продукції / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 27 (1199). – С. 58-61.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced