Проблеми захисту прав інтелектуальної власності в рекламі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності НАПрН України

Анотація

Висвітлюються проблеми захисту авторських прав у рекламній деяльності, суперечки, які потребують врегулювання на законодавчому рівні, а також деякі шляхи щодо оптимізації правотворення у сфері інтелектуальної власності.

Опис

Ключові слова

інтелектуальна власність, реклама, захист прав, авторські права

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Проблеми захисту прав інтелектуальної власності в рекламі / Т. В. Романчик // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : зб. наук. пр. 4-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф., 23 вересня 2016 р. – Київ : Інтерсервіс, 2016. – С. 172-176.