Проблеми захисту прав інтелектуальної власності в рекламі
Вантажиться...
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності НАПрН України
Анотація
Висвітлюються проблеми захисту авторських прав у рекламній деяльності, суперечки, які потребують врегулювання на законодавчому рівні, а також деякі шляхи щодо оптимізації правотворення у сфері інтелектуальної власності.
Опис
Ключові слова
інтелектуальна власність, реклама, захист прав, авторські права
Бібліографічний опис
Романчик Т. В. Проблеми захисту прав інтелектуальної власності в рекламі / Т. В. Романчик // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : зб. наук. пр. 4-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф., 23 вересня 2016 р. – Київ : Інтерсервіс, 2016. – С. 172-176.