Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національна академія Національної гвардії України

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємство, конкурентоспроможність, маркетингові комунікації, реклама, рекламна кампанія

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез. доп. 5-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф., 26 листопада 2015 р., м. Харків : електрон. вид. – [Харків : НАНГУ, 2015]. – С. 175-177.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced