Вісник № 38
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Constitutive and numerical modeling of chemical and mechanical phenomena in thermal barrier coatings for gas turbine blades of aircraft engines(НТУ "ХПІ", 2010) Zolochevsky, A.; Sergienko, N.; Eremenko, S.; Kühhorn, A.Виконано моделювання хімічних і механічних явищ, та розроблені узагальнені визначальні співвідношення, які можуть бути використано для розрахунків залежних від часу розподілень напружень та пошкоджуваності термоізоляції лопаток газових турбін авіаційних двигунів. Розроблені визначальні співвідношення впроваджено в формі структурних моделей для аналізу пошкоджуваності в часі термоізоляції лопаток газових турбін авіаційних двигунів, для аналізу міцності та тривалої міцності, для забезпечення безпечної роботи лопаток газових турбін авіаційних двигунів.Документ Выбор рациональных параметров шестизвенных механизмов четвертого класса в задаче обеспечения выстоя выходного звена(НТУ "ХПИ", 2010) Зинченко, Елена Ивановна; Самойленко, Дмитрий ЕвгеньевичВ статті розглянуті питання розробки стратегії вибору раціональних параметрів шестиланкових механізмів четвертого класу з вистоєм вихідної ланки та запропоновані критерії якості цих механізмів, дано обґрунтування вибору методів розв’язання поставленої задачі.Документ Сравнение затрат мощности на перематывание в гусеничном обводе танка Т-72 методами численного и натурного эксперимента(НТУ "ХПИ", 2010) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Богач, А. С.В статті розглянуто порівняння результатів розрахунків на запропонованій в попередніх публікаціях комплексній функціональній математичній моделі різних варіантів сполучень конструктивних параметрів гусеничного рушія з гумово-металевим шарніром танку Т-72 на предмет витрат потужності на перемотування.Документ Исследование напряженно-деформированного состояния тел, содержащих материалы с резко отличающимися свойствами, на примере паяных корпусов гидроцилиндров(НТУ "ХПИ", 2010) Веретельник, Олег ВикторовичУ роботі описані результати досліджень механічної поведінки елементів конструкцій, що містять матеріали з властивостями, що різко відрізняються, на прикладі паяних корпусів силових гідроциліндрів.Документ Исследования нагруженности ходовой системы колесного трактора с пневморессорной подвеской(НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий ГеннадьевичПроведено аналіз даних, отриманих у результаті експериментальних досліджень динамічної навантаженності ходової системи колісного трактора оснащеного пневморесорною системою підресорювання. Встановлено залежності величин динамічних навантажень від параметрів фону синусоїдальних нерівностей, швидкості руху трактора та рівня тиску повітря в системі пневморесорного підвішування самохідної машини.Документ Связанная задача утонения и напряженно-деформированного состояния шарнирно опертого стержня(НТУ "ХПИ", 2010) Танченко, Андрей ЮрьевичУ статті описано загальний підхід до розв’язання зв’язаної задачі про напруженно-деформований стан та корозійне стоншування елементів машинобудівних конструкцій. Проілюстрований аналіз зв’язаних процесів на прикладі шарнірно опертого стрижня.Документ Математическое моделирование процессов эксплуатации системы смазки двигателя автосамосвала(НТУ "ХПИ", 2010) Степанов, А. В.У статті запропоновано математичну модель яка враховує особливості експлуатації автосамоскидів, що дає можливість оптимізувати періодичність технічного обслуговування.Документ Анализ силовых нагрузок и изгибающих моментов, воспринимаемых паллетами автоматизированных формовочных линий(НТУ "ХПИ", 2010) Шкода, В. А.; Диордийчук, В. В.У статті проведений аналіз силових навантажень і вигинних моментів, сприйманих палетами автоматизованих формувальних ліній при трьох різних видах навантаження. Розрахунковим шляхом визначені напруження, що виникають в рамі палети. Відмічений істотний вплив зварювальних напружень, які додаються до напружень від дії зовнішніх навантажень. Показана необхідність експериментального дослідження напружень і деформацій в окремих зонах і ребрах підкріпленої пластинки на прикладі рами палети.Документ Исследование плавности хода гусеничного трактора с ходовой системой, уменьшающей удельное давление на почву(НТУ "ХПИ", 2010) Шатохин, Владимир Михайлович; Артюшенко, Анатолий ДмитриевичПобудовано модель гусеничного трактора зі змішаною системою підресорювання, яка включає чотири балансувальні каретки і дві індивідуальні торсіонні підвіски. Проведено дослідження впливу ходової системи, що зменшує питомий тиск на ґрунт, на плавність ходу гусеничного трактора. Отримано амплітудно-частотні характеристики при русі трактора по типовим для експлуатації нерівностям і визначені раціональні параметри змішаної підвіски.Документ Історія співпраці кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" НТУ "ХПІ" та ВАТ "ХТЗ'': до ювілею 80-річчя заснування кафедри(НТУ "ХПІ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Ребров, Олексій ЮрійовичВ 2010 году исполняется 80 лет с момента основания кафедры “Автомобиле- и тракторостроения” Национального технического университета "Харьковский политехнический институт". Приведены сведения из истории, настоящего и перспективы развития кафедры.Документ Кінематичний аналіз механізму копіювання головок коренеплодів гичкозбиральної машини(НТУ "ХПІ", 2010) Романченко, В. М.Проведен кинематический анализ серийного и разработанного механизма копирования головок корнеплодов. Предложены пути повышения их функциональной возможности.Документ Вплив кута установки датчиків прискорень на точність вимірювання параметрів руху автомобіля(НТУ "ХПІ", 2010) Подрігало, М. А.; Коробко, А. І.Предложены аналитические зависимости для определения погрешности измерения параметров движения автомобиля при динамических испытаниях с использованием датчиков ускорений.Документ Оценка предельной мощности двигателя по условию обеспечения устойчивого движения автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Подригало, М. А.; Клец, Д. М.; Файст, В. Л.Визначені граничні значення питомої потужності автомобіля, що означає необхідність або обмеження потужності двигуна на небезпечних режимах руху, або установки на автомобілі систем динамічної стабілізації курсового кута (ESP).Документ Влияние гальваноплазменной обработки поверхности поршня на механические потери в автотракторном дизеле(НТУ "ХПИ", 2010) Парсаданов, Игорь Владимирович; Шпаковский, В. В.; Карягина, И. Н.; Белик, Сергей ЮрьевичНаведені результати експериментальних досліджень з визначення впливу гальваноплазменої обробки поверхні поршня на ефективні показники автотракторного дизеля 4ЧН 12/14. Оцінка ефективності проведена по показниках витрати палива при роботі дизеля в широкому діапазоні частот обертання колінчатого вала і навантажень. Зроблено висновок, що підвищення ефективних показників автотракторного дизеля при застосуванні поршнів з гальваноплазменою обробкою бічної поверхні, забезпечується зниженням витрат на тертя у циліндро-поршневої групі.Документ Способ задания управляющих воздействий при стабилизации напряжения тяговой сети(НТУ "ХПИ", 2010) Омельяненко, Виктор Иванович; Калюжный, Н. Н.Запропонований спосіб стабілізації напруги тягової мережі електрифікованих залізниць з використанням сукупності ПАК та нечітких нейронних мереж, яка дозволяє визначити необхідні дані для розрахунку оптимальних параметрів роботи тягової мережі в умовах неповноти вхідних даних.Документ Колебания скорости вибротранспортирования решетом неоднородного слоя зерновой смеси(НТУ "ХПИ", 2010) Ольшанский, В. П.; Ольшанский, Станислав ВасильевичРозглянуто усталені гармонічні коливання швидкості потоку зернової суміші, вібророзрідженої внаслідок вздовжніх вібрацій плоского решета. В функціях Кельвіна побудовано аналітичний розв’язок граничної задачі для шару в’язкої рідини, в якій коефіцієнт кінематичної в’язкості є лінійної функцією декартової координати, яка перпендикулярна напрямку руху шару.Документ Построение архитектуры активной информационной системы интеллектуальных многоцелевых транспортных средств(НТУ "ХПИ", 2010) Никонов, О. Я.Розглянута задача побудови архітектури активної інформаційної системи інтелектуальних багатоцільових транспортних засобів підвищеної прохідності на основі новітніх інформаційних і супутникових технологій.Документ Підвищення безпеки дорожнього руху в аграрному секторі(НТУ "ХПІ", 2010) Гецович, Є. М.; Шелудченко, В. В.; Бондаренко, Анатолій ІгоровичПриведены и проанализированы результаты моделирования торможения автомобиля с АБС (широтно-имульсная модуляция) на участках дороги различной кривизны при постоянных и переменных значениях коэффициентов чувствительности и пробного воздействия.Документ Оценка энергопотребления систем управления характеристиками упругих элементов подвески на основе использования магнито-реологических жидкостей(НТУ "ХПИ", 2010) Дущенко, Владислав Васильевич; Грунев, С. Г.Представлені результати розрахунку та оцінки енергоспоживання систем управління характеристиками пружних елементів, на основі використання магніто-реологічних рідин.Документ Анализ динамических характеристик корпусов виброударных машин(НТУ "ХПИ", 2010) Артемов, И. В.; Костенко, Юрий Викторович; Грабовский, Андрей Владимирович; Ткачук, Николай Анатольевич; Карапейчик, И. Н.У статті описані числові дослідження впливу параметрів корпусів віброударних машин на їх динамічні характеристики. Проаналізовано вплив товщини елементів корпусів та величини приєднаних мас на трансляційні та деформаційні частоти коливань.