Мерчандайзинг як метод диференціації товару в торгових точках

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

регіональний ринок, роздрібна торгівля, маркетинг, управління продажем

Бібліографічний опис

Бурліцька О. П. Мерчандайзинг як метод диференціації товару в торгових точках / О. П. Бурліцька // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016" : тр. 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2016 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 97-99.