Педагогічний процес, стимулюючий магістерську підготовку викладачів ВНЗ
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті науково обґрунтовується актуальність та необхідність створення особливого магістерського педагогічного процесу, спрямованого на підготовку викладача вищої школи, який базується на принципах гармонійного поєднання духовної взаємодії, професіоналізму, діалогічної культури навчальних стосунків та інтелектуальної співтворчості його суб’єктів. Висвітлено концептуальні підходи до оптимізації професійної підготовки викладачів ВНЗ з урахуванням нових функцій вищої школи. Акцентується увага на тому, що ВНЗ мають стати не предметними, а особистісними по суті, по змісту, професійним цінностям. Йдеться про переоцінку всіх його компонентів у світлі нової духовно-перетворювальної функції, що радикально змінює зміст самої суті вузівського педагогічного процесу, ставлячи в центр уваги не предмет, не зміст і навіть не метод, а особистість фахівця.
The timeliness and necessity of creation of special master pedagogical process is grounded in the article. This process is directed on the preparedness of high school teacher and is based on the principles of harmonic combination of spiritual interaction, professionalism, educational relations dialogical culture and intellectual co-creation of its subjects.
The timeliness and necessity of creation of special master pedagogical process is grounded in the article. This process is directed on the preparedness of high school teacher and is based on the principles of harmonic combination of spiritual interaction, professionalism, educational relations dialogical culture and intellectual co-creation of its subjects.
Опис
Ключові слова
вища школа, магістерський педагогічний процес, викладач, духовна взаємодія, high school, master pedagogical process, spiritual interaction
Бібліографічний опис
Сущенко Т. І. Педагогічний процес, стимулюючий магістерську підготовку викладачів ВНЗ / Т. І. Сущенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 4. – С. 13-25.