Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26309
Title: Економіка і маркетинг виробничо-підприємницької діяльності
Authors: Перерва, Петро Григорович
Тимофєєв, Володимир Миколайович
Погорєлов, Микола Іванович
Гаврись, Олександр Миколайович
Ларка, Микола Іванович
Маслак, Ольга Іванівна
Погорєлов, Сергій Миколайович
Шишка, Роман Богданович
Keywords: власність інтелектуальна; потенціал; кон'юнктура ринку; переваги конкурентні; діяльність інноваційна; розвиток сталий
Issue Date: 2004
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Економіка і маркетинг виробничо-підприємницької діяльності : навч. посібник / П. Г. Перерва [та ін.] ; ред.: П. Г. Перерва, О. М. Гаврись, М. І. Погорєлов ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2004. – 632 с.
Abstract: У навчальному посібнику розглядаються найважливіші сучасні наукові концепції економіки та маркетингу виробництва в умовах ринкової економіки, сучасні форми підприємництва, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Особлива увага приділена інтелектуальній власності, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Посібник призначений для студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26309
ISBN: 5-7763-1835-1
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Ekonomika_i_marketynh_2003.pdf4,76 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.