Зміст та розвиток креативності в освітньому просторі

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У роботі аналізується зміст поняття креативність, порівнюються різні підходи до його визначення. Зазначається роль метапам’яті в креативному процесі. Здійснено систематизацію шляхів та засобів розвитку креативності та актуалізації творчих здатностей. Окреслюється роль креативності в навчальному процесі.
The content of the notion "creativity" is analyzed in the work, different approaches to its definition are compared. The role of metamemory in the creative process is pointed out. The systematization of ways and means of creativity development and actualization of creative abilities is made. The role of creativity in the educational process is outlined.

Опис

Ключові слова

продуктивне мислення, творче мислення, евристичне мислення, дивергентне мислення, метапам’ять, productive thinking, creative thinking, heuristic thinking

Бібліографічний опис

Хомуленко Т. Б. Зміст та розвиток креативності в освітньому просторі / Т. Б. Хомуленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 4. – С. 35-46.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced