Зміст та розвиток креативності в освітньому просторі
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У роботі аналізується зміст поняття креативність, порівнюються різні підходи до його визначення. Зазначається роль метапам’яті в креативному процесі. Здійснено систематизацію шляхів та засобів розвитку креативності та актуалізації творчих здатностей. Окреслюється роль креативності в навчальному процесі.
The content of the notion "creativity" is analyzed in the work, different approaches to its definition are compared. The role of metamemory in the creative process is pointed out. The systematization of ways and means of creativity development and actualization of creative abilities is made. The role of creativity in the educational process is outlined.
The content of the notion "creativity" is analyzed in the work, different approaches to its definition are compared. The role of metamemory in the creative process is pointed out. The systematization of ways and means of creativity development and actualization of creative abilities is made. The role of creativity in the educational process is outlined.
Опис
Ключові слова
продуктивне мислення, творче мислення, евристичне мислення, дивергентне мислення, метапам’ять, productive thinking, creative thinking, heuristic thinking
Бібліографічний опис
Хомуленко Т. Б. Зміст та розвиток креативності в освітньому просторі / Т. Б. Хомуленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 4. – С. 35-46.