Вісник № 39
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Выбор датчиковой аппаратуры для системы стабилизации курсовой устойчивости автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Богач, В. С.; Истомин, Александр ЕвгеньевичВ статті розглядаються питання використання в якості датчикової апаратури системи стабілізації курсової стійкості доступних датчиків кутової швидкості. Зроблена оцінка вихідних сигналів мікромеханічного гіроскопа, а також розроблена методика використання замість датчика кутової швидкості двох акселерометрів.Документ Эксперементальные исследования плавности хода трактора при движении по синусоидальным неровностям(НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий ГеннадьевичПроведено аналіз чисельних даних, отриманих у результаті експериментальних випробувань параметрів плавності руху колісного трактора оснащеного пневматичною системою підресорювання. Встановлено залежності величин середньоквадратичних прискорень від параметрів фону синусоїдальних нерівностей, швидкості руху трактора та рівня тиску повітря в системі пневматичного ресорного підвішування самохідної машини.Документ До 125-річчя НТУ "ХПІ". Кафедра ТММ І САПР: формування та розвиток науково-освітнього простору(НТУ "ХПІ", 2010) Ткачук, Микола АнатолійовичВ статье описано развитие научно - образовательного пространства на примере кафедры "Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин" Национального технического университета "Харьковский политехнический институт".Документ Перспективы развития электромобилей(НТУ "ХПИ", 2010) Ткачев, О. Ю.У статті розглянуто екологічні та економічні показники автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння та електромобіля, їх вплив на екологію та життєдіяльність людини. Проведений порівняльний аналіз переваг та недоліків в роботі автомобілів.Документ Определение срока службы автосамосвалов КрАЗ, работающих на породных отвалах(НТУ "ХПИ", 2010) Степанов, А. В.У статті запропонований метод визначення амортизаційного пробігу, що дозволяє провести в АТП індивідуальне вибракування автомобілів на основі фізичного зношування.Документ Экспериментальные исследования изменения реостатной мощности модернизированного дизеля тепловоза ЧМЭ-3 на эксплуатационных режимах в процессе длительной эксплуатации(НТУ "ХПИ", 2010) Шпаковский, Владимир ВасильевичУ роботі наведені результати ресурсних експлуатаційних випробувань маневрових тепловозів ЧМЕ-3 з дизелями із серійними поршнями й з поршнями з корундовим шаром. Встановлено, що при установці в дизель поршнів з корундовим шаром його потужність підвищується на 10–15%. Найбільша швидкість зниження реостатної потужності до 37 квт на 10 тис. мотогодин наробітку відбувається при роботі дизеля на частотах 470 – 530 хв⁻¹.Документ Математическая модель бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссии автомобиля оборудованного для ремонта нефтяных и газовых скважин(НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Мандрыка, Владимир Ростиславович; Островерх, Александр Олегович; Байцур, М. Н.; Остащенко, В. С.Запропоновано структурну схему та математичну модель безступінчастої двухпоточної гідрооб'ємно механічної трансмісії для установки УПА-80ПХ на базі шасі автомобіля Краз-63221-02 і представлені результати її моделювання.Документ Математическая модель для определения электромагнитного момента реактивного индукторного двигателя с аксиальным магнитным потоком(НТУ "ХПИ", 2010) Рябов, Евгений СергеевичРозроблено математичну модель для визначення моменту зубцевої зони реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком, особливість якої полягає у визначенні коенергії зубцевого шару безпосереднім інтегруванням закону зміни провідності зубцевого шару. Вихідними даними для розрахунку моменту і магнітної напруги є геометричні розміри зубцевого шару.Документ Влияние конструктивных параметров колесных сельхозяйственных тракторов на формирование и улучшение их тягово-энергетических показателей(НТУ "ХПИ", 2010) Ребров, Алексей Юрьевич; Григо, Р. Г.У статті розглянуті конструктивні параметри та інші чинники, що впливають на тягово-енергетичні показники трактора.Документ Влияние тяговых моментов на динамическое распределение вертикальных реакций между колесами автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Подригало, М. А.; Клец, Д. М.; Назарько, О. А.; Потапов, Н. Н.У статті розглянуто вплив крутних моментів на динамічний перерозподіл вертикальних реакцій між осями автомобіля, а також виконана оцінка підвищення точності визначення вертикальних реакцій на колесах автомобіля з урахуванням крутних моментів на ведучих колесах.Документ Комплексне дослідження міцності та жорсткості корпусів транспортних засобів спеціального призначення(НТУ "ХПІ", 2010) Пелешко, Євген Віталійович; Ткачук, Микола Анатолійович; Бруль, С. Т.; Литвиненко, О. В.; Карапейчик, І. М.В статье решается задача разработки методов, алгоритмов и способов генерации моделей бронекорпусов легкобронированных боевых машин с целью обоснования параметров, которые обеспечивают заданные тактико-технические характеристики, на основе оперативного решения задач анализа их напряженно-деформированного состояния при осуществлении выстрелов с учетом лавинообразного роста количества типов проектируемых машин, их конструктивных схем, конструктивных и технологических параметров, а также возможных режимов боевого использования.Документ Научные основы разработки концепции восстановительного ремонта транспортной техники(НТУ "ХПИ", 2010) Лузан, С. А.Науково обґрунтована концепція відновленого ремонту транспортної техніки. На основі логістичного підходу запропонована структура концепції. Обґрунтована доцільність застосування сучасних технологій відновлення, до яких відносяться способи газотермічного напилювання, які дозволяють не тільки відновити технічний стан деталей до рівня нових, але й підвищити їхній ресурс.Документ Галузь сільгоспмашинобудування потребує підтримки не тільки економічної, але й політичної(НТУ "ХПІ", 2010) Кривоконь, О. Г.Освещены проблемы развития отрасли сельскохозяйственного машиностроения в Украине. Приведены различные варианты выхода из сложившейся ситуации.Документ Тенденции развития автомобильных систем зажигания(НТУ "ХПИ", 2010) Корытченко, Константин Владимирович; Волонцевич, Дмитрий Олегович; Ковцур, Ю. В.Здійснено аналіз напрямків розвитку автомобільних систем запалювання виходячи з принципу їх роботи. Розглянуті схемні рішення, що застосовуються у системах запалення, з описом радіо елементної бази, що застосовувалась у дослідженнях. Надано дані щодо впливу параметрів систем запалювання з сильно струмовим розрядом на характеристики двигуна.Документ Факультет транспортного машиностроения НТУ "ХПИ": вчера, сегодня, завтра (к 45-летию основания)(НТУ "ХПИ", 2010) Епифанов, Виталий ВалерьевичУ 2010 році виповнюється 45 років з моменту створення факультету транспортного машинобудування Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наведено відомості з історії, сьогодення та перспектив розвитку факультету.Документ Порядок проведения синтеза планетарного механизма II с учетом углов зацепления зубчатых колес первой и второй ступеней(НТУ "ХПИ", 2010) Кавецкий, Сергей НиколаевичУ статті описана методика синтезу планетарного механізму II з врахуванням кутів зачеплення пар зубчастих коліс, які входять до його складу . Показана можливість виготовлення зубчатих коліс планетарного механізму II , з використанням стандартного ріжучого інструмента.Документ До питання використання ефекту адсорбції у системах регулювання положення підресореного корпусу транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2010) Дущенко, Владислав Васильевич; Коц, О. М.Выбраны характеристики системы адсорбент – адсорбат, а также определены количества поглощающего и поглощаемого веществ, обеспечивающие использования эффекта адсорбции в системах регулирования положения подрессоренного корпуса транспортных средств.Документ Современные информационно–измерительные системы вибродиагностики ДВС(НТУ "ХПИ", 2010) Борисенко, Анатолий Николаевич; Обод, П. С.; Лавриненко, Ольга ВалериевнаРозглянуті основні досягнення та тенденції розвитку сучасних систем діагностики, що застосовують засоби вибродіагностики для оцінки технічного стану ДВС. Розглянуті основні методи діагностики із застосуванням вибро– та акустичних сигналів. Проведений аналіз як вітчизняних розробок, так і західних досягнень, включаючи патенти США.Документ Исследование целесообразности оборудования современных колесных тракторов АБС(НТУ "ХПИ", 2010) Бондаренко, Анатолий ИгоревичОбґрунтована доцільність обладнання сучасних колісних тракторів АБС. Наведені швидкості руху сучасних тракторів; характеристики тракторів, в базову комплектацію яких входить АБС; позитивні та негативні сторони обладнання тракторів АБС.Документ Методика моделирования совместного деформирования деталей, соединенных посредством тел качения(НТУ "ХПИ", 2010) Бибик, Д. В.; Деркач, Олег Игоревич; Федоров, Виктор Александрович; Яловол, Иван ВладимировичОцінюючи за методом скінчених елементів напружено-деформований стан деталей, що мають багато точок торкання, виникає необхідність побудови розрахункових моделей чималого обсягу, для розв’язання яких потрібні потужні багатопроцесорні комп’ютерні системи. Пропонована методика дає змогу провести чисельне дослідження таких конструкцій без залучення потужних обчислювальних систем. Також наведено порівняння результатів чисельних та аналітичних розрахунків.