Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26393
Название: Інновації у маркетингу і менеджменті
Авторы: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Божкова, Вікторія Вікторівна
Васильєва, Т. А.
Денисенко, Микола Павлович
Жарова, Любов Валеріївна
Жихор, Олена Борисівна
Кармінський, О. М.
Клісіньскі, Я. С.
Ковальчук, С. В.
Лепа, Р. М.
Максимова, Тетяна Семенівна
Мірчев, Ангел Блажев
Мішенін, Є. В.
Перерва, Петро Григорович
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Решетнікова, І. Л.
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Хлобистов, Євген Володимирович
Чухрай, Наталія Іванівна
Яковлєв, Анатолій Іванович
Баранова, В. В.
Біловодська, Олена Анатоліївна
Бородіна, І. П.
Бреус, С. В.
Голишева, Є. О.
Грищенко, О. Ф.
Дериколенко, О. М.
Должанський, І. З.
Жданова, О. С.
Жевага, О. О.
Зубов, С. О.
Івченко, Є. А.
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Коверга, С. В.
Косенко, Олександра Петрівна
Кривич, Я. М.
Лук'янихін, В. О.
Махнуша, С. М.
Мішеніна, Г. А.
Мішеніна, Н. В.
Нагорний, Є. І.
Олефіренко, О. М.
Охтень, О. О.
Пересадько, Г. О.
Петруня, Віра Юріївна
Підлісна, О. В.
Семенюк, С. Б.
Ткачук, Ю. Я.
Шведун, Вікторія Олександрівна
Школа, В. Ю.
Шипуліна, Ю. С.
Ярова, І. Є.
Боднар, А. В.
Васильєва, О. А.
Гайдабрус, Н. В.
Кропивко, Д. С.
Кугук, В. О.
Кучмійов, А. В.
Левченко, В. О.
Летуновська, Н. Є.
Найда, М. В.
Підлісний, В. В.
Провозін, М. В.
Провозін, Н. В.
Ронь, Я. О.
Росохата, А. С.
Рябченко, І. М.
Сагер, Л. Ю.
Самойленко, І. В.
Сигида, Л. О.
Тимохіна, Я. О.
Тимченко, М. В.
Ткачов, Максим Михайлович
Шатова, В. М.
Шевлюга, О. Г.
Щербаченко, В. О.
Ключевые слова: економіка України; підприємство промислове; культура інноваційна; мотивація соціальна; капітал інтелектуальний; контрафакт; менеджмент екологічний; логістика; менеджмент банківський; контролінг
Дата публикации: 2013
Издательство: ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Библиографическое описание: Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2013. – 616 с.
Краткий осмотр (реферат): У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26393
ISBN: 978-966-2787-63-4
978-83-63649-04-3
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"
Кафедра "Право"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pererva_Innovatsii_u_marketynhu_2013.pdf9,01 MBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.