Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26393
Title: Інновації у маркетингу і менеджменті
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Божкова, Вікторія Вікторівна
Васильєва, Т. А.
Денисенко, Микола Павлович
Жарова, Любов Валеріївна
Жихор, Олена Борисівна
Кармінський, О. М.
Клісіньскі, Я. С.
Ковальчук, С. В.
Лепа, Р. М.
Максимова, Тетяна Семенівна
Мірчев, Ангел Блажев
Мішенін, Є. В.
Перерва, Петро Григорович
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Решетнікова, І. Л.
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Хлобистов, Євген Володимирович
Чухрай, Наталія Іванівна
Яковлєв, Анатолій Іванович
Баранова, В. В.
Біловодська, Олена Анатоліївна
Бородіна, І. П.
Бреус, С. В.
Голишева, Є. О.
Грищенко, О. Ф.
Дериколенко, О. М.
Должанський, І. З.
Жданова, О. С.
Жевага, О. О.
Зубов, С. О.
Івченко, Є. А.
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Коверга, С. В.
Косенко, Олександра Петрівна
Кривич, Я. М.
Лук'янихін, В. О.
Махнуша, С. М.
Мішеніна, Г. А.
Мішеніна, Н. В.
Нагорний, Є. І.
Олефіренко, О. М.
Охтень, О. О.
Пересадько, Г. О.
Петруня, Віра Юріївна
Підлісна, О. В.
Семенюк, С. Б.
Ткачук, Ю. Я.
Шведун, Вікторія Олександрівна
Школа, В. Ю.
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Ярова, І. Є.
Боднар, А. В.
Васильєва, О. А.
Гайдабрус, Н. В.
Кропивко, Д. С.
Кугук, В. О.
Кучмійов, А. В.
Левченко, В. О.
Летуновська, Н. Є.
Найда, М. В.
Підлісний, В. В.
Провозін, М. В.
Провозін, Н. В.
Ронь, Я. О.
Росохата, А. С.
Рябченко, І. М.
Сагер, Л. Ю.
Самойленко, І. В.
Сигида, Л. О.
Тимохіна, Я. О.
Тимченко, М. В.
Ткачов, Максим Михайлович
Шатова, В. М.
Шевлюга, О. Г.
Щербаченко, В. О.
Keywords: економіка України; підприємство промислове; культура інноваційна; мотивація соціальна; капітал інтелектуальний; контрафакт; менеджмент екологічний; логістика; менеджмент банківський; контролінг
Issue Date: 2013
Publisher: ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Citation: Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2013. – 616 с.
Abstract: У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26393
ISBN: 978-966-2787-63-4
978-83-63649-04-3
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"
Кафедра "Право"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Innovatsii_u_marketynhu_2013.pdf9,01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.