Публікація:
Інновації у маркетингу і менеджменті

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.

Опис

Ключові слова

економіка України, підприємство промислове, культура інноваційна, мотивація соціальна, капітал інтелектуальний, контрафакт, менеджмент екологічний, логістика, менеджмент банківський, контролінг

Бібліографічний опис

Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2013. – 616 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced