Інформаційно-технологічна підтримка процедури вибору та контролю показників діяльності торгівельного підприємства

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

This article addresses the information technology support for choice, accounting and control of multiple indicators of commercial enterprises within the overall strategy of customer relationship management, in particular the question of forming complex pathways by which the indicator values are controlled and predicted.

Опис

Ключові слова

взаімовідносини, клієнти, система показників, показники ефективності, забезпечення програмне, прогнозування

Бібліографічний опис

Орловський Д. Л. Інформаційно-технологічна підтримка процедури вибору та контролю показників діяльності торгівельного підприємства / Д. Л. Орловський, М. С. Пилипець // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 2 (976). – С. 29-38.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced