Зростаюча роль соціального маркетингу в сучасних умовах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

ринкова економіка, економіка України, СМ, управління економікою

Бібліографічний опис

Кузьменко Л. В. Зростаюча роль соціального маркетингу в сучасних умовах / Л. В. Кузьменко, О. Є. Шапран // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2015" : тр. 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 грудня 2015 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 109-111.