Аналіз маркетингових підходів в управлінні підприємством
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Дідорчук І. Л. Аналіз маркетингових підходів в управлінні підприємством / І. Л. Дідорчук, К. Е. Геворкян // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2013" : тр. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 грудня 2013 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 92-93.