Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26568
Title: Аналіз маркетингових підходів в управлінні підприємством
Authors: Дідорчук, І. Л.
Геворкян, К. Е.
Keywords: ефективність; конкурентоспроможність; інноваційні процеси; маркетингові заходи
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Дідорчук І. Л. Аналіз маркетингових підходів в управлінні підприємством / І. Л. Дідорчук, К. Е. Геворкян // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2013" : тр. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 грудня 2013 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 92-93.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26568
Appears in Collections:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2013"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Didorchuk_Analiz_marketynhovykh_2013.pdf273,71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.