Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОмаров, Мурад Анверовичuk
dc.contributor.authorТиха, Тетяна Вікторівнаuk
dc.date.accessioned2017-01-25T12:53:43Z-
dc.date.available2017-01-25T12:53:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОмаров М. А. Аналіз та моделювання інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 37 (1209). – С. 67-72.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26641-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є інтернет-маркетингова діяльність. Наведено розбиття користувачів Інтернету на групи за ознакою взаємовідносин. Визначено групу користувачів, на яку доцільно спрямовувати маркетингові кампанії. Проаналізовано етапи та методи, що використовують інтернет-маркетологи для організації, проведення та аналізу результатів інтернет-маркетингових кампаній. Розглянуто методи формування профілю користувача та можливості його використання. Виконано аналіз застосування таргетингу для проведення інтернет-маркетингових кампаній.uk
dc.description.abstractThe object of the research is the internet-marketing activity. A brief history of the development of internet marketing (online marketing) is given. Partition of internet users into groups on basis of relationships is revealed. That the Internet can be seen as a network of physically connected computers and as network-related sites is show. Site imagines as node of graph which has content and links with other sites is proposed. Define group of users, which should be to target marketing campaigns. Stages and methods that internet-marketers use for the organization, conduct and analysis of results of internet marketing campaigns are analyzed. The methods of user’s profile formation and possibility of its use are considered. Using of targeting for conduction of internet marketing campaigns is analyzed.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectінтернет-маркетингова кампаніяuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectпрофіль користувачаuk
dc.subjectтаргетингuk
dc.subjectзадача оптимізаціїuk
dc.titleАналіз та моделювання інтернет-маркетингуuk
dc.title.alternativeAnalysis and modeling of Internet Marketingen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 37

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2016_37_Omarov_Analiz.pdf528,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.