Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Теорія інновацій визначає інновацій цикл життя товару як взаємозалежний комплекс робіт і дій від пошуку нових ідей принципових науково-природничих, технічних і організаційних можливостей до їхнього прикладного дослідження, конструкторської розробки, дослідної перевірки, впровадження, освоєння й практичного використання.

Опис

Ключові слова

витрати, прибуток, нововведення, дослідження прикладні, розробка, виробництво, експлуатація, планування, організація, контроль, впровадження, товар, ринок, стратегія економічна

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : ФОП Ткачов О. О., 2015. – С. 136-138.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced