Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингове забезпечення, споживча привабливість, маркетингова інформаційна система, машинобудівні підприємства, маркетингова стратегія, відділ розвитку бізнесу
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства / Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Харків : ТОВ "Два полюса", 2015. – Ч. 2, розд. 8.1. – С. 265-274.