Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26758
Title: Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги
Authors: Перерва, Петро Григорович
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Ткачова, Надія Петрівна
Keywords: підприємство промислове; розвиток інноваційний; конкурентоспроможність; потенціал стратегічний
Issue Date: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Перерва П. Г. Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Зб. тез доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу”, 26-28 вересня 2013 р. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. – С. 213-215.
Abstract: Оцінювання та аналіз ринкової кон'юнктури є необхідною умовою для формування державної економічної і соціальної політики регулювання ринку, боротьби з інфляційними процесами, розробки відповідних законопроектів. Стан ринкової кон’юнктури є основою для розробки програми дій кожного підприємства на ринку своєї продукції, визначає місце і роль підприємства в економічній системі суспільства.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26758
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Vplyv_koniuktury_2013.pdf185,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.