Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу
Вантажиться...
Дата
2012
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
У статті розглядаються питання формування стратегічної політики маркетингу в галузі створення та використання конкурентних переваг машинобудівного підприємства на засадах бенчмаркінгу. Розроблено механізм проведення бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропонована нова концепція бенчмаркінгу конкурентно-синергетичний бенчмаркінг.
In the article are examined question of forming of strategic politics of marketing in industry of creation and use of competitive edges of machine-building enterprise on principles of benchmarking. The mechanism of realization of benchmarking of competitive edges is worked out. Offered new conception of benchmarking - competition-sinergistical benchmarking.
In the article are examined question of forming of strategic politics of marketing in industry of creation and use of competitive edges of machine-building enterprise on principles of benchmarking. The mechanism of realization of benchmarking of competitive edges is worked out. Offered new conception of benchmarking - competition-sinergistical benchmarking.
Опис
Ключові слова
переваги конкурентні, ефект синергетичний, підприємство машинобудівне, планування стратегічне, система збалансованих показників, управління якістю, реінжиніринг, бізнес-процес, аутсорсінг, формування місії, сегментація ринку, споживачі, marketing, competitive edges, synergistically effect, competition-synergistically benchmarking, machine-building enterprises
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Економічні науки : зб. наук. праць. Сер. : Економіка та менеджмент. – Луцьк : ЛНТУ, 2012. – Вип. 9 (34), ч. 2. – С. 10-23.