The improvement of approaches to the classification of risks of industrial enterprises

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

It is established that there is the lack of uniformity concerning the classification of industrial enterprises risks. It is analyzed the existing approaches to the classification of risks and it is singled out their advantages and disadvantages. The existing typology of industrial enterprises economic risks was supplemented with additional features, including internal and external risks according to the scope of display, according to the nature of emergence - objective and subjective with their further specification into subspecies, and that causes the new approach to the formation of risk classification system. The classification of industrial enterprises risks was improved.
У статті встановлено відсутність єдиного підходу до класифікації економічних ризиків. Удосконалено теоретико-методичний підхід до формування системи класифікації економічних ризиків промислового підприємства, який включає п'ять послідовних етапів і робіт з виявлення та формулювання принципів поділу і групування ризиків, визначення основних функцій, факторів та ознак класифікації економічних ризиків промислового підприємства. Доповнено існуючу типологію економічних ризиків промислових підприємств додатковими ознаками, серед яких за сферою прояву виділено зовнішні та внутрішні ризики, за природою виникнення – об'єктивні та суб'єктивні з їх подальшою конкретизацією на підвиди.

Опис

Ключові слова

innovations, innovative activity, innovative risks, classification of risks, marketing risks, risk, principles, subjective risks, objective risks, ризики, класифікація ризиків, внутрішні ризики, зовнішні ризики

Бібліографічний опис

Posokhov I. M. The improvement of approaches to the classification of risks of industrial enterprises / I. M. Posokhov, U. V. Zhadan // Marketing and Management of Innovations = Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 4. – P. 285-300.