Організаційно-методичні умови ефективного формування педагогічної компетентності викладачів вищих технічних закладів освіти

Ескіз

Дата

2003

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили

Анотація

У статті розглянуто дидактичні умови підвищення ефективності формування педагогічної компетентності викладачів вищих технічних закладів освіти. Проаналізовано організаційно-методичні чинники, які забезпечують індивідуальний розвиток студента і його спрямованість на викладацьку діяльність. Показано необхідність переходу орієнтації цільової підготовки викладача від кваліфікації до компетенції.
Conditions of raising of effectivity of forming of High Technical School Teachers pedagogical competence are observed in this article. Organisationaly-metodical conditions that provide individual development of the student and his directing to the pedagogical activity are analiezed.

Опис

Ключові слова

педагогічна компетентність, підготовка фахівців, викладачі вищих технічних закладів, компетенції спеціалістів

Бібліографічний опис

Гайворонська В. В. Організаційно-методичні умови ефективного формування педагогічної компетентності викладачів вищих технічних закладів освіти / В. В. Гайворонська // Наукові праці Миколаївського держ. гуманітарного ун-ту ім. Петра Могили. Сер. : Педагогічні науки. – 2003. – Т. 28, вип. 15. – С. 58-62.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced