Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.contributor.authorГладенко, Іван Васильовичuk
dc.date.accessioned2017-02-09T09:54:28Z-
dc.date.available2017-02-09T09:54:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПерерва П. Г. Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів / П. Г. Перерва, І. В. Гладенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2010. ‒ № 2. – С. 108-116.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27054-
dc.description.abstractРозглянуто методичні підходи до інтерпретації результатів інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Запропоновано рівні стану інноваційної діяльності, кожний з яких має свою характеристику та програму заходів щодо його збереження або зміни.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумський державний університетuk
dc.subjectінформація статистичнаuk
dc.subjectметод експертних оцінокuk
dc.subjectкриза економічнаuk
dc.titleМоніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатівuk
dc.typeArticleen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6256-9329-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MMI_2010_2_Pererva_Monitorynh.pdf236,71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.