Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27079
Title: Социальные сети как современный инструмент продвижения бизнеса
Authors: Свищёва, Наталья Сергеевна
Кобелева, Татьяна Александровна
Keywords: маркетинг; Интернет; аудитория целевая; продукт; стратегия; потребитель; имидж; business; social networking; tools development; industrial enterprises
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПИ"
Citation: Свищёва Н. С. Социальные сети как современный инструмент продвижения бизнеса / Н. С. Свищёва, Т. А. Кобелева // Тези доп. 24-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2016), 18-20 травня 2016 р. / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Ч. 3. – С. 291.
Abstract: Рассмотрены теоретико-методические вопросы определения уровня развития предпринимательства в современных условиях. Доказано наличие влияния социальных сетей на текущее состояние и перспективы развития бизнес-структур.
It considers theoretical and methodological issues of determining the level of enterprise development in modern conditions. The presence of the influence of social networks on the current state and prospects of development of business structures.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27079
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2016_Svishcheva_Sotsialnye_seti.pdf660,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.