Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27220
Title: Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок
Other Titles: Product strategy as the basis of the successful promotion of goods on the market
Authors: Васильцова, Світлана Олександрівна
Кітченко, Олена Миколаївна
Хохлюк, Тетяна Володимирівна
Keywords: маркетингові дослідження; стратегічне планування; цілі підприємства; управління маркетингом; планування; стратегічний профіль; SWOT-аналіз; матричні методи аналізу; market research; strategic planning; targets enterprise marketing management; planning; strategic profile; SWOT-analysis; matrix methods of analysis
Issue Date: 2015
Publisher: Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"
Citation: Васильцова С. О. Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок / С. О. Васильцова, О. М. Кітченко, Т. В. Хохлюк // Інноваційна економіка = Innovative Economy. – 2015. – № 1 (56). – С. 158-162.
Abstract: Під час дослідження було обґрунтовано стратегічний профіль компанії, як етноцентричний, який надасть можливість розширювати ринки збуту продукції підприємства починаючи з малих обсягів продажів та поступово розширюючи свій зовнішній ринок за рахунок збільшення продукції, яка почне завойовувати нові ринки.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3868-5653
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27220
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_Vasyltsova_Produktova_stratehiia.pdf130,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.