Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27220
Назва: Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок
Інші назви: Product strategy as the basis of the successful promotion of goods on the market
Автори: Васильцова, Світлана Олександрівна
Кітченко, Олена Миколаївна
Хохлюк, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: маркетингові дослідження; стратегічне планування; цілі підприємства; управління маркетингом; планування; стратегічний профіль; SWOT-аналіз; матричні методи аналізу; market research; strategic planning; targets enterprise marketing management; planning; strategic profile; SWOT-analysis; matrix methods of analysis
Дата публікації: 2015
Видавництво: Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"
Бібліографічний опис: Васильцова С. О. Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок / С. О. Васильцова, О. М. Кітченко, Т. В. Хохлюк // Інноваційна економіка = Innovative Economy. – 2015. – № 1 (56). – С. 158-162.
Короткий огляд (реферат): Під час дослідження було обґрунтовано стратегічний профіль компанії, як етноцентричний, який надасть можливість розширювати ринки збуту продукції підприємства починаючи з малих обсягів продажів та поступово розширюючи свій зовнішній ринок за рахунок збільшення продукції, яка почне завойовувати нові ринки.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3868-5653
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27220
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015_Vasyltsova_Produktova_stratehiia.pdf130,83 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.