Моделювання та дослідження робочого циклу бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

На основі диференціальних рівнянь енергетичного й масового балансу пропонується методика розрахунку параметрів робочого тіла в циліндрі чотиритактного бензинового двигуна. Моделювання дійсного циклу ДВЗ відрізняється від загальновідомих врахуванням кінематики силового механізму, змінного ступеня стискуна часткових режимах і регулюванням навантаження по способах Міллера й Аткінсона. При цьому враховується ефект впливу конструктивних факторів і параметрів робочого циклу. Описано метод розрахунку процесу згоряння в бензиновому двигуні, заснований на підході І. І. Вібе. Однак, у даній роботі розрахунок температури замінений розрахунком точного диференціального рівняння з використанням методу Рунге-Кутта 4-го порядку. Модель має підвищену точність розрахунку й швидкодію.

Опис

Бібліографічний опис

Моделювання та дослідження робочого циклу бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова та ін. // Двигуни внутрішнього згоряння. - 2010. - № 1. - С. 35-39.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в