Публікація:
Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах

Ескіз

Дата

2014

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Одеський національний економічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У статті розглянуто відмінності між стратегічним і оперативним плануванням маркетингової діяльності у зв'язку зі специфікою промислових підприємств. Надано рекомендації щодо розробки алгоритму маркетингової стратегії для промислового підприємства. Представлено основні відмінності між оперативним та стратегічним плануванням.
The differences between strategic and operational planning of marketing activities due to the specifics of industry enterprises are discussed in the article. The recommendations on the elaboration of marketing strategy algorithm for industrial enterprise are given. The major differences between the operational and strategic planning are presented.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, оперативне планування, стратегічне планування, маркетингова стратегія

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах / О. М. Кітченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. – Одеса : ОНЕУ, 2014. – № 3 (54). – С. 115-119.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced