Інтелектуально-технологічний бенчмаркінг як інструмент підвищення інноваційного потенціалу машинобудівного підприємства
Дата
2014
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку
Анотація
Опис
Ключові слова
бенчмаркінг, інновації, інноваційний потенціал, машинобудівні підприємства
Бібліографічний опис
Яковлєв А. І. Інтелектуально-технологічний бенчмаркінг як інструмент підвищення інноваційного потенціалу машинобудівного підприємства / А. І. Яковлєв, О. П. Косенко, Н. П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 8-ї міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 вересня 2014 р. – Суми : Папірус, 2014. – С. 207-210.