Інтелектуально-технологічний бенчмаркінг як інструмент підвищення інноваційного потенціалу машинобудівного підприємства

Ескіз

Дата

2014

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку

Анотація

Опис

Ключові слова

бенчмаркінг, інновації, інноваційний потенціал, машинобудівні підприємства

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Інтелектуально-технологічний бенчмаркінг як інструмент підвищення інноваційного потенціалу машинобудівного підприємства / А. І. Яковлєв, О. П. Косенко, Н. П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 8-ї міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 вересня 2014 р. – Суми : Папірус, 2014. – С. 207-210.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced