Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ

Анотація

Навчальний посібник підготовлено колективом авторів – учасників міжнародного проекту ТЕМПУС IV–5 "Інноваційні лабораторії: використання відкритих інноваційних навчальних платформ та дослідницької діяльності у підприємницькій освіті з метою посилення участі та інноваційного потенціалу університетів у постсоціалістичних суспільствах". У посібнику міститься матеріал для вивчення ключових компонентів сучасного інноваційного підприємництва: методів стимулювання та практичного застосування креативного мислення, інноваційного менеджменту підприємства, управління інтелектуальною власністю та формуванням сучасної інноваційної екосистеми. Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також підприємців-інноваторів.

Опис

Ключові слова

управління підприємством, менеджмент креативний, мислення креативне, особистість, бізнес-процес, успіх, творчість, рішення інноваційні, методи еврестичні, гра ділова, маркетинг інновацій, споживачі, продукція, товар, проект інноваційний, ринок вендинговий, реінжиніринг, політика інноваційна, дифузія, маркетинг інноваційний, власність інтелектуальна, університет, кластер інноваційний

Бібліографічний опис

Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема : навч. посібник / Ю. М. Бажал [та ін.] ; ред. Ю. М. Бажал. – Київ : Пульсари, 2015. – 278 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced