Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27665
Title: Маркетинг инновационного процесса
Authors: Гончарова, Наталья Петровна
Перерва, Петр Григорьевич
Keywords: рынок инноваций; продукция; затраты; сервис эксплуатационный; связи внешнеэкономические; деятельность инновационная
Issue Date: 1998
Publisher: ВИРА-Р
Citation: Гончарова Н. П. Маркетинг инновационного процесса : учеб. пособие / Н. П. Гончарова, П. Г. Перерва ; отв. ред. А. Н. Алымов. – Киев : ВИРА-Р, 1998. – 267 с.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27665
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Goncharova_Marketing_innovatsionnogo_1998.pdf1,18 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.