Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27677
Title: Основы маркетинга высоких технологий
Authors: Грабченко, Анатолий Иванович
Перерва, Петр Григорьевич
Смоловик, Раиса Федоровна
Keywords: товар; цена; рынок; маркетинг стратегический; процесс инновационный
Issue Date: 1999
Publisher: Харьковский государственный политехнический университет
Citation: Грабченко А. И. Основы маркетинга высоких технологий : учеб. пособие / А. И. Грабченко, П. Г. Перерва, Р. Ф. Смоловик. – Харьков : ХГПУ, 1999. – 242 с.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27677
Appears in Collections:Кафедра "Економічний аналіз і облік"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grabchenko_Osnovy_marketinga_1999.pdf1,06 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.