Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27691
Title: Комплексне дослідження ринку
Authors: Перерва, Петро Григорович
Лошакова, Світлана Євгенівна
Keywords: маркетинг; работа курсовая; рекомендации; показатели аналитические; товар; емкость рынка; потребители; стратегия маркетинговая; конъюктура рынка; ценообразование; сбыт; реклама
Issue Date: 1999
Publisher: Харківський державний політехнічний університет
Citation: Перерва П. Г. Комплексне дослідження ринку : навч.-метод. посібник для студ. спец. 7.050201, 7.050108 всіх форм навчання / П. Г. Перерва, С. Є. Лошакова ; Харків. держ. політехн. ун-т. – Харків : ХДПУ, 1999. – 45 с. – На рос. мові.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27691
Appears in Collections:Кафедра "Економічний аналіз і облік"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Kompleksne_doslidzhennia_1999.pdf1,42 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.