Комплексне дослідження ринку
Дата
1999
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський державний політехнічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, работа курсовая, рекомендации, показатели аналитические, товар, емкость рынка, потребители, стратегия маркетинговая, конъюктура рынка, ценообразование, сбыт, реклама
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Комплексне дослідження ринку : навч.-метод. посібник для студ. спец. 7.050201, 7.050108 всіх форм навчання / П. Г. Перерва, С. Є. Лошакова ; Харків. держ. політехн. ун-т. – Харків : ХДПУ, 1999. – 45 с. – На рос. мові.