Комплексне дослідження ринку

Ескіз

Дата

1999

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський державний політехнічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, работа курсовая, рекомендации, показатели аналитические, товар, емкость рынка, потребители, стратегия маркетинговая, конъюктура рынка, ценообразование, сбыт, реклама

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Комплексне дослідження ринку : навч.-метод. посібник для студ. спец. 7.050201, 7.050108 всіх форм навчання / П. Г. Перерва, С. Є. Лошакова ; Харків. держ. політехн. ун-т. – Харків : ХДПУ, 1999. – 45 с. – На рос. мові.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced