Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27701
Title: Управление маркетингом на машиностроительном предприятии
Authors: Перерва, Петр Григорьевич
Keywords: маркетинг; продукция; ассортимент; товар; цикл жизненный; рынок
Issue Date: 1993
Publisher: Основа
Citation: Перерва П. Г. Управление маркетингом на машиностроительном предприятии : учеб. пособие / П. Г. Перерва. – Харьков : Основа, 1993. – 288 с.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27701
ISBN: 5-11-001119-2
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Upravlenie_marketingom_1993.pdf2,51 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.