Проблеми впровадження маркетингу на промислових підприємствах
Дата
2016
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
менеджмент, стратегічний маркетинг, маркетингові стратегії, економіка підприємства
Бібліографічний опис
Усов М. А. Проблеми впровадження маркетингу на промислових підприємствах / М. А. Усов, К. В. Запорізька, О. В. Білоцерківський // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2016" : тр. 7-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 27 грудня 2016 р. / ред. П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 95-96.