Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27846
Title: Реорганізація служби маркетингу, як елемент удосконалення планування маркетингової діяльності
Authors: Маслій, О. О.
Keywords: маркетингові служби; ринкова економіка; планування; інновації
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Маслій О. О. Реорганізація служби маркетингу, як елемент удосконалення планування маркетингової діяльності / О. О. Маслій // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2016" : тр. 7-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 27 грудня 2016 р. / ред. П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 90-91.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27846
Appears in Collections:Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність. 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maslii_Reorhanizatsiia_sluzhby_2016.pdf249,47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.