Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27990
Title: Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Заруба, Віктор Яковлевич
Мельник, Леонід Григорович
Перерва, Петро Григорович
Решетнікова, І. Л.
Біловодська, Олена Анатоліївна
Божкова, Вікторія Вікторівна
Васильєва, Т. А.
Грозний, І. С.
Карпенко, Н. В.
Олефіренко, О. М.
Прокопенко, О. В.
Решетнікова, Г. С.
Тєлєтов, О. С.
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Башук, Т. Ю.
Дегтярьова, І. Б.
Дериколенко, О. М.
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Карпіщенко, М. Ю.
Карпіщенко, О. О.
Міцура, О. О.
Нагорний, Є. І.
Симоненко, М. Ю.
Суярова, О. Ю.
Троян, М. Ю.
Ходак, М. І.
Школа, В. Ю.
Keywords: ринок інновацій; попит; продукція; товар; підприємство машинобудівне; розвиток сталий; канал маркетинговий; споживачі; модель економіко-математична; стратегія; ефективність економічна; реклама; потенціал інноваційний
Issue Date: 2008
Publisher: Університетська книга
Citation: Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – 615 с.
Abstract: У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27990
ISBN: 978-966-680-403-0
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Marketynh_innovatsii_2008.pdf57,81 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.