Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27990
Название: Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Авторы: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Заруба, Віктор Яковлевич
Мельник, Леонід Григорович
Перерва, Петро Григорович
Решетнікова, І. Л.
Біловодська, Олена Анатоліївна
Божкова, Вікторія Вікторівна
Васильєва, Т. А.
Грозний, І. С.
Карпенко, Н. В.
Олефіренко, О. М.
Прокопенко, О. В.
Решетнікова, Г. С.
Тєлєтов, О. С.
Шипуліна, Ю. С.
Башук, Т. Ю.
Дегтярьова, І. Б.
Дериколенко, О. М.
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Карпіщенко, М. Ю.
Карпіщенко, О. О.
Міцура, О. О.
Нагорний, Є. І.
Симоненко, М. Ю.
Суярова, О. Ю.
Троян, М. Ю.
Ходак, М. І.
Школа, В. Ю.
Ключевые слова: ринок інновацій; попит; продукція; товар; підприємство машинобудівне; розвиток сталий; канал маркетинговий; споживачі; модель економіко-математична; стратегія; ефективність економічна; реклама; потенціал інноваційний
Дата публикации: 2008
Издательство: Університетська книга
Библиографическое описание: Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – 615 с.
Краткий осмотр (реферат): У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27990
ISBN: 978-966-680-403-0
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Illiashenko_Marketynh_innovatsii_2008.pdf57,81 MBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.