Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2819
Title: Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення
Authors: Мардус, Наталія Юріївна
Keywords: цінова стратегія; маркетингова цінова політика; ціновий сегмент; трактори тягового класу; цільовий сегмент ринку; позиціонування нового товару; показники цінності
Issue Date: 2012
Publisher: Житомирський державний технологічний університет
Citation: Мардус Н. Ю. Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення / Н. Ю. Мардус // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2012. – № 2 (60). – С. 224-231.
Abstract: Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно-економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2819
Appears in Collections:Кафедра "Економічний аналіз і облік"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_ZhDTU_2012_2_Mardus_Model tsinov.pdf420,54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.