Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Житомирський державний технологічний університет
Анотація
Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно-економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства
Опис
Ключові слова
цінова стратегія, маркетингова цінова політика, ціновий сегмент, трактори тягового класу, цільовий сегмент ринку, позиціонування нового товару, показники цінності
Бібліографічний опис
Мардус Н. Ю. Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення / Н. Ю. Мардус // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2012. – № 2 (60). – С. 224-231.