Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Житомирський державний технологічний університет

Анотація

Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно-економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства

Опис

Ключові слова

цінова стратегія, маркетингова цінова політика, ціновий сегмент, трактори тягового класу, цільовий сегмент ринку, позиціонування нового товару, показники цінності

Бібліографічний опис

Мардус Н. Ю. Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення / Н. Ю. Мардус // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2012. – № 2 (60). – С. 224-231.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced