Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2845
Title: Цінова політика підприємства в системі маркетингу
Authors: Мардус, Наталія Юріївна
Keywords: ринок; цінова стратегія; ціноутворення; цінова поведінка; гнучка ціна; конкурентна позиція; вітчизняні підприємства; стратегічний маркетинг
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Мардус Н. Ю. Цінова політика підприємства в системі маркетингу / Н. Ю. Мардус // Тези доп. 21-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2013), 29-31 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 166.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2845
Appears in Collections:Кафедра "Економічний аналіз і облік"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mardus_Tsinova polityka pidpr_2013.pdf240,16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.